Aktualności

«Powrót

Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów.

Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów.

Analiza stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów.

Szanowni Państwo,

w styczniu 2012 roku, w ramach działań projektowych Infrastruktura e-Usług Resortu Finansów, Ministerstwo Finansów zawarło umowę z firmą CTpartners na wykonanie Analizy stanu funkcjonowania i utrzymania wsparcia usług IT w resorcie finansów.

Gotowy dokument ujrzał światło dzienne w kwietniu 2012 roku. W dokumencie dokonano analizy stanu obecnego stanu funkcjonowania modelu usługowego informatyki w resorcie finansów oraz przedstawiono rekomendacje i plany dalszych działań. Dokument potwierdził istniejący usługowy charakter informatyki, a rekomendacje wskazują na konieczność udoskonalania (w tym rozszerzania) modelu usługowego w oparciu o sprawdzone na rynku międzynarodowym wzorce identyfikowane jako najlepsze praktyki świadczenia usług informatycznych.

Korzystając z okazji dziękujemy tym z Państwa, którzy w lutym i marcu 2012 roku uczestniczyli w ankietach i wywiadach, dając istotny wkład merytoryczny w finalną postać dokumentu.

Jednocześnie informujemy, że załączniki o numerach 1, 5, 6 dostępne są w treści dokumentu natomiast załączniki o numerach 2, 3 i 4 nie będą publikowane.

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.

© Copyright 2012 Ministerstwo Finansów